Har du spørgsmål til levering, mål, pasform og meget mere kan du kontakte os på telefon: 97-147339 kl. 8.00- 15.00
Du kan også kontakte os pr. mail - vælg enten "kontakt" eller skriv på salg@hosjytte.dk
Betaling med 3D Secure
Det er vedtaget i EU, at alle webshops skal have 3D secure betalingsløsninger - dvs. 2 trinsgodkendelse for både at beskytte forbrugeren og den enkelte webshop mod svindel.
Du kan klikke ind på en mere udførlig guide nedeunder - men først et par overordnet bemærkninger til hjælp.
Når du betaler med kort/mastercard/visa/dankort mv. skal du nu 2-trins godkende. Det kan du enten gøre via
* Nem id
* Sms Kode
For nogle vil SMS kode være det nemmeste. Når du har lagt dine varer i kurv - går du til betaling som normalt - og trykke betalingsoplysninger ind - herefter vil du automatisk viderestilles af NETS til nem id godkendelse - enten trykker du dine nem id oplysninger ind her - eller også trykker du på "SMS kode" nederst i højre hjørne. Sidste løsning betyder du opretter dit telefonnummer + en personligkode. Du vil få tilsendt en sikkerhedskode, som du taster ind.
Mobilpay vil fungere som hidtil, da det i sig selv- er en 2 trins godkendelse.
Læs mere udførlig guide med billeder om 3D secure her:
Jeg har ikke modtaget min ordrebekræftelse
Vores system er indrettet, således at når man betaler en ordre, sendes automatisk en ordrebekræftelse. Hvis den ikke er modtaget så tjek:
* Din spam (Desværre ser vi oftere at mail udbyder placere dem i spam. Flyt den til din indbakke)
Hvis den ikke er landet i din spam - kan det være at den enten af bremset på vejen til din mail eller din email er tastet forkert. Kontakt os - så sender vi den igen.
Undgå at vores mails bliver bremset
Du kan undgå at mails fra hosjytte.dk bliver bremset. Højreklik på mailen du har modtaget - vælg blokering og vælg muligheden: "Blokere aldrig afsender"
Hvornår trækker Hos Jytte pengene for en vare?
Det gør vi, når varen er pakket og afsendt.
Min pakke er ikke kommet. Hvad gør jeg?
Vi pakker og sender hver dag. Da vores varer alle sendes som pakker med ekspreslevering, vil leveringen typisk være 1 hverdag. Hvis du ikke har modtaget din pakke inden for 2-3 hverdage - kan du enten selv følge pakken på track and trace du får tilsendt pr mail - du vil her kunne se status. Kontakt os hvis du har brug for hjælp eller din pakke er forsinket. Vi hjælper gerne. Kontakt os gerne inden for 2-4 dage, pakken er forsinket, så vi kan hjælpe med at få det håndteret med det sammen.
Hvordan er størrelserne i jeres webshop?
Det er meget forskelligt - da vi har mere end 15 forskellige plus size brands. Der kan også være forskel på pasform, materialer og snit. Derfor tager vi mål, af alt tøj, sådan at man har en nogenlunde guideline for størrelser.